Sivut

lauantai 4. kesäkuuta 2016

134♥ Ristiriitaisia tunteita

Moikka!
JEEEE!!! Peruskoulu on nyt done ja kesäloma alkaa. Olen ihan super innoissani kesästä, sillä varmaan ensimmäistä kertaa moneen vuoteen jos koskaan mulla on oikeasti suunnitelmia kesäksi. Suunnitelmiin kuuluu mm. leireilyä, töitä, hevosia ja kavereita.







Vaikka kesä onkin ihan super ihana asia ja odotan sitä innolla, tuo se mukanaan kuitenkin haikeuden. Haikeuden ja alakuloisuuden saa aikaan se totuus, että me kaikki erkaannutaan toisistamme, eikä välttämättä tavata toisiamme enää ikinä. Myös ajatus ettemme palaa vanhan kouluumme sen oppilaina on haikea.





Tässä on nyt noin kuukausi kulunut siitä kun Ressu myytiin. Vasta nyt olen alkanut tajuamaan mitä tuo laji minulle oikeasti merkitsee. En ole nyt kuukauteen päässyt ratsastamaan kuin kerran. Kamala hinku on koko ajan ollut hevosen selkään, mutta mahdollisuuksia ei ole kauheasti ollut. Eri talleilla olen kyllä pyörinyt hevosia hoidellen ja rapsutellen ratsastamisenkin edestä.








Hevosista en siis ole luopumassa. Ressuakin on ollut ikävä ja pääsinkin sitä tässä muutama päivä sitten moikkamaan. Suunnitelmat ovat kuitenkin ihan auki, mutta se on varmaa että hevoset pysyvät elämässäni keinolla millä hyvänsä.

♥:Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti