Sivut

tiistai 11. lokakuuta 2016

143. Kateus iskee

Moikka!
Olen hetken seuraillut yhtä hevosblogia, joka on mielestäni ihan äärettömän hyvä. Tässä blogissa kirjoitustapa on todella kiva ja teksti on todella helppolukuista myös tällaiselle lukihäiriöiselle lapselle.



Kyseinen blogi on myös ihailtavan aktiivinen ja kuvat todella hienoja ja hyvälaatuisia. Tunnen tai oikeastaan tiedän blogin kirjoittajan, mutta eksyin yllättävänkin myöhään hänen blogiinsa.





Blogi on siis Pennin pyörittäjä ja sitä kirjoittaa Janita. Janitan blogi on se mitä mä haluaisin tavoitella, mutta jostain syystä en siinä onnistu. Aina on pulaa kuvista, ei ole kirjoitus aihetta tai joku on varannut koneen etten pääse laittamaan kuvia postauksiin. Kuitenkin Janitan blogi inoittaa mua kirjoittamaan aina vain lisää ja rehellisesti sanottua alkaa kateuskin vähän iskeä.




Mulla on jo muutamia ideoita postauksiin, joten toivon että saisin nyt vähän aktivoiduttua tämän bloginkin suhteen. Mun koulu kuviot muuttuvat nyt, mutta kerron niistä seuraavassa postauksessa hieman enemmän.




Käykää toki katsomassa Janitan blogi ja liittymässä lukijaksi, sillä tuo blogi ansaitsee kaikki mahdolliset lukijat!

 
-Jenna

2 kommenttia:

  1. Mä aloin lukemaan tätä postausta enkä ois voinu uskoa, että kirjotit mun blogista :D hämmennyin. Haluun vaan kiittää ja kumartaa. Syvään! Mä aina luen sun blogia ja oon vähän aina odotellu et millon taas päivittelet.. Mietin tässä vain myöskin, että miten olis jos tulisin kuvaamaan joku kerta sua? Jos vaikka motivaatio nousis ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha.. Eipä mitään, sun blogi on yks parhaita mitä oon lukenu. Ja joo myönnetään että onhan sitä kirjoitusväliä tässä kasvatettu aikalailla.. Ja tuu vaan ilman muuta jos vaan siitä ei oo liikaa vaivaa. :)

      Poista