Sivut

perjantai 14. lokakuuta 2016

144. Ikävä

Moikka!
Tuli tuossa selailtua vanhoja kuvia, tai no vahoja ja vanhoja. Katselin siis viime vuoden kuvia lähinnä Ressusta. Ja iskihän siinä pieni ikäväkin. Vaikka en tämän hetkiseen tilanteeseen tahtoisi mitään muutosta, enkä haluaisi Ressua kyllä itselleni takaisin, opetti se silti mulle ihan äärettömän paljon ja tottakai mulla on sitä ihan kamala ikävä.


Ajattelinkin laittaa nyt muutamia kuvia viime vuodelta, kuvia en kuitenkaan valinnut niillä kriteereillä kuin yleensä, eli että molemmat näyttää hyvältä ja ollaan viimeisen päälle edutuskelpoisia. Vaan valitin ne kuvat joista mielestäni näkyy parhaiten se onnellisuus. Jos ei muuta fiksua syytä tälle postaukselle ole niin sovitaan, että mä vain virkistän mun muistia. Ja onhan nää kuvat aika söpöjä, eiks nii?


































Kertokaa toki mitä mieltä olitte tällaisesta enemmän kuvapainotteisesta postauksesta ja mikä oli teidän lemppari kuva?

-Jenna

4 kommenttia:

  1. Kuvapainoitteiset on mun lemppareita! Ja ihan ehdoton suosikki tuo missä hillut sammakkona Ressun selässä, ihan loistava! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että muutkin tykkää, mäkin tykkään katella kuvapostauksia ennemmin ku lukea pitkiä sepostuksia. haha, se on munkin yks lemppareista! :D

      Poista
  2. Mitä kuuluu Ressulle nykyään??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy lukemassa tää postaus Nean blogista, se kertoo kaiken olennaisen.
      http://poniruunaressu.blogspot.fi/2016/12/055-on-aika-hiljaa-kiittaa.html

      Poista