Sivut

maanantai 2. marraskuuta 2015

100♥ Rajat rikki!

Moikka!
Nyt on isoja rajoja mennyt rikki. Mun blogin sivuilla on jo yli 8000 kävijä kertaa ja tämä postaus on sadas postaus. Nyt on siis juhlan paikka! Mulla ei ole oikeastaan mitään erikoista spessupostausta teille, mutta on tämä jotenkin ehkä erilainen kuin muut postaukset.

Kaikki tämän postauksen kuvat (c) Jade Kanttinen

Tähän alkuun vähän mun eilisestä päivästä, joka oli hyvin hevostäyteinen.
Olin siis Jadella yötä ja päätettiin mennä seuraavana päivänä Vuotavaan ratsastamaan. Herättiin aamulla yhdeksän maissa ja lähdettiin jo kymmeneltä tallille. Alettiin heti siivota karsinoita ja kerettiinkin siivota viisi karsinaa kun lähdettiin ratsastamaan.


Menin totta kai kenellä muullakaan kuin Luukaksella ja Jade meni Lantilla. Mentiin ihan vaan koulua ja mulla oli haasteita ratsastaa mitenkään suunnitelmallisesti. Jotenkin kun ei ole mennyt mitenkään kunnolla kahteen viikkoon tuon ponin jalkojen takia niin ajatus ei kulkenut yhtään. Saatiin kuitenkin hepat liikutettua kunnes meidät "hätisteltiin" kentältä, sillä hiekkakuorman olisi pitänyt saapua siinä yhden maissa ja yhden pariskunnan piti tulla ratsastamaan.


Tallissa hoidettiin hepat pois ja tyhjennettiin yksi karsina ja kannettiin pelletti säkit talliin. Kellon tullessa puoli kolme eikä hiekkakuorman tuojaa tai ratsastajia näkynyt menimme sitten ratsastamaan uudestaan. Jade meni taas Lantilla ja mä menin Axulla, Axu oli ihan kiva näin pitkästä aikaa. Enhän mä sillä oikeastaan osannut ratsastaa kun se oli aivan eri maata kuin Ressu, mutta hauskaa oli!



Otettiin sitten ratsastuksen jälkeen vähän kuvia heppojen kanssa. Otin jadesta ja Lantista kuvia ja Jade otti musta ja Luukaksesta. Jadesta ja Lantista otetut kuvat onnistuivat paljon paremmin kuin musta ja Luukaksesta otetut, sillä ennen kuin kerkesimme Luukaksen kanssa ulos oli kerennyt tulla jo hieman hämärää.




Illalla kävästiin vielä Hannulassa hoitamassa Ressu, sen saikku alkaa olla jo loppusuoralla ja Anita tuleekin ratsastamaan sen torstaina kevyesti, jotta nähdään onko se mennyt mihin suuntaan.

Nyt tähän loppuun video jonka tein Ressusta ja musta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti