Sivut

lauantai 21. marraskuuta 2015

103♥ Happy happy happy!

Moikka!
Mä olen niin Super onnellinen! Tiistaina Anita kävi katsomassa Ressua ja uskokaa tai älkää poni oli kuullemma ollut ihan hyvä. Itse en siis päässyt paikalle sillä olin TET-harjoittelussa. Ponilla ei ollut enää muuta kuin vähän jumia ja takajalat kiersivät mutta ei enää niin pahasti kuin ennen. Mä olen niin Super onnellinen kun päästään vihdoinkin jatkamaan treenejä. Toki tähän "kuntoutus" jaksoon menee tovi, mutta tulevaisuus näyttää kuitenkin jo valoisammalta.



Mä en tosiaan tuon TET:in takia ole päässyt vielä kertaakaan tallille tällä viikolla, mutta jos viimeistään huomenna pääsis.
Mulla ei nyt ollut muuta asiaa oli vaan pakko tulla fiilistelemään Ressun paranemista!

Tällä kertaa vähän lyhyempi päivittely postaus. Ensi kerralla voi olla että tulee jotain erikoista! Laittakaa kommentteihin kysymyksiä Ressuun tai mun ja ressun yhteiseen taipaleeseen liittyen. Maanantaina näette mitä niistä on syntynyt.

1 kommentti: