Sivut

lauantai 9. toukokuuta 2015

Tälle pitäisi kyllä tehdä jotakin!

Moikka taas!
Mulle tuli yhtäkkiä ihan hirveä motivaatio alkaa kirjoittaa tänne, joten mikäs siinä kirjoitetaas sitten. Olen nyt tehnyt muutamia Bannereita näin viikonloppuisin kun ei oikein muutakaan tekemistä löydy ja samalla olen tullut ajatelleeksi että oman blogini ulkoasu on aivan järkyttävä!
Tälle tosiaan pitäisi tehdä jotain, mutta kun en oikein tiedä mitä mä tälle teen... Banneriin ei ole kuvia kun en nyt enää mene Bellalla vaan loppukausi taidetaan körötellä Dooriksen kyydissä ja arvatkaahan vaan ihan huvikseen onko mulla mitään kuvia Dooriksesta... No ei!



Jatallakaa en ole nyt käynyt kahteen vai kolmeen viikkoon kun ollut kaikenlaista muuta. Ja jos suunnitelmat menee odotusten mukaisesti en varmaan nyt menekään... Eli toisin sanoen mulla ei ole yhtään tietoa mistä hepasta mun pitäisi se banneri väsätä...



Kyllä tuolle bannerille jotain olisi kuitenkin tehtävä, kun en kehtaa katsoa edes omaa blogiani sen takia...  Tuntuu vaan nyt siltä että kaikki vanhat portit sulkeutuu ja uudet ovet on lukossa ja en tiedä millä avaimella mikäkin avataan.

Tämä postaus on nyt todella lyhyt kun en haluaisi oikein noista ratsastustunneista kirjoittaa kun ne on aina sitä samaa kehänkiertämistä ja ei tässä nyt mutakaan ole tapahtunut. Ajattelin että voisin kuvata teille jonkun videopostauksen niin millaisen haluaisitte? Esimerkiksi voisin toteuttaa myday:n, tallipäiväpostaus, kisapäivävideopostaus tai joku muu. 



Tavoitteena mulla olisi nyt saada 50 lukijaa täyteen joten autatteko mua siinä? Kiitos ja kumarrus kaikille blogiin liittyneille ja lämpimästi tervetuloa kaikille uusille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti