Sivut

perjantai 22. toukokuuta 2015

"Voittajan on helppo hymyillä"

Moi!
Mulla oli viime lauantaina

kisat joissa menin uudella kisaponillani Doriksella. Mentiin aamulla jo hyvissä ajoin Jaden kanssa tallille letittelemään ja harjailemaan Dorista. Kun saatiin sykeröt valmiiksi ja poni harjattua mentiin katsomaan muutama rata ensimmäisestä luokasta. Siitä sitten siirryimme talliin laittamaan Dorikselle kamat päälle ja mä laitoin ratsastuskamat päälle.



Menin verkkaan noin 09:35. Mulla oli miltein 45 minuuttia aikaa verkkailla. Dooris oli tosi hyvä verkassa. Tein ravista pysähdyksiä ja peruutuksia sekä työskentelin ympyrällä tavoitteena saada poni läpi. Tunneilla mulla on ollut vähän haasteita peruutuksien kanssa, mutta verkassa tuntui kuin kaikki haasteet olisi kadonnut. Peruutukset meni ihan suoraan eikä mitään ongelmaa ollut. Laukat pyöri hyvin ja pienen ratsastuksen jälkeen ravin tahtikin alkoi pysy samana.



Pääsin sitten lopulta radalle ja selkään tuntui, että Doris olisi kytännyt tuomareita, mutta videolla sitä ei edes huomaa. Kun ratsastin rataa tuntui kuin puolet kulmista olisi oikaistu monella metrillä ja tiet olisi ollut todella huonoja mutta kaikki "virheet" tuntuivat olleen vain omaa mielikuvitustani.



Paperi oli kyllä paljon parempi mitä olin odottanut. Huikeat 64.545% toljottivat minua paperilta. Luokan johdossa oltiin, mutta ajattelin että sieltä tulee moni mun edelle. Kun oli enään kolme ratsukkoa jäljellä ja olin itse vieläkin luokan johdossa lähdin sitten laittamaan Dorista palkintojen jakoon. En ollut aivan varma pääsinkö sijoille, mutta ajattelin silti mennä valmiiksi kentälle. Yllätyksekseni kuulutettiin palkintojen jakoon ensimmäisenä mun nimi. Olin niin onnellinen ja tyytyväinen Dorikseen. En ollut ratsastanut sillä kuin neljä kertaa ja heti ensimmäisissä kisoissa voitto. Aamulla olin jo puhunut kuinka huikeaa olisi voittaa, kun en koskaan ollut voittanut koulukisoja.



Päivästä teki erikoisemman aamuinen pieni yllätys, kun Bellalla oli pikkuinen varsa karsinassa. Laskettu aika olisi ollut vasta kesäkuun loppupuolella mutta pikkuinen halusi päästä maailmaan jo nyt.



Onkos muut ollut nyt lähiaikoina kisoissa? Miten on mennyt? Ja kertokaa toki jos teillä on jotain erikoisia tai vähän vähemmän erikoisia kisamuistoja!

4 kommenttia:

  1. Tosi kivan oloinen blogi ja ihana poni. Jään kyllä seuraamaan ja liityinkin lukijaksesi. Onnea vielä teille! Käyhän lukemassa minunkin blogiani, olipakerranhevonen.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja liity toki... Käyn heti huomenna katsomassa sun blogin :)

      Poista