Sivut

tiistai 1. joulukuuta 2015

♦Luukku 1♦


Yllätys!
Päätin nyt sittenkin toteuttaa tämän joulukalenterin, vaikka vannoinkin itselleni etten sitä tekisi. Sain kuitenkin inspiraatiota ja nyt on jokaiselle luukulle jonkinlainen aihe. Aina saa kuitenkin ideoita heittää kehiin, ei näitä vielä ole lukkoon lyöty. Postauksen kuvat ei oikein liity aiheeseen, mutta kuvaton postaus olisi ollut todella tylsä! Mutta aloitetaan!

Eli siis päätin aloittaa suhteellisen kevyesti, eli kerron teille 15 faktaa minusta. Ja miksi 15, no en oikeastaan tiedä. Se tuntui sopivalta ja olenhan mä nyt kohta täyttämässä 15 vuotta.
Noniin ja nyt lyödään faktat tiskiin.

1. Mä olen syntynyt 8.12.2000
2. Olen asunut koko ikäni Mäntsälässä.
3. Olen villasukka addikti. En voi talvisin kulkea ilma villasukkia.
4. Olen perfektionisti, jos teen jotain sen täytyy onnistua aina täydellisesti.
5. Mun huone on kuitenkin melkein aina sotkuinen.


6. Tykkään sisustaa.
7. Ahdistun helposti.
8. Jos mua jännittää alan nauraa ja hymyillä kauheasti.
9. Olen aika ujo
10. Mutta joskus alan vaan höpöttää ihmisille ihan kuin olisin itsevarmin ihminen.


11. Mua on kiusattu koulussa useampana vuonna.
12. Rakastan kynttilöitä, mutta en ikinä jaksa sytyttää niitä.
13. Rakastan valokuvaamista ja joskus mun on vaan pakko päästä kuvaamaan.
14. Aina kun lakkaan kynsiä, mun on pakko käyttää useita värejä tai muuten ne on liian tylsät.
15. En pysty päättämään mikä olisi mun lempi vuoden aika, sillä kaikissa on niin paljon hyviä puolia.




♥: Jenna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti