Sivut

tiistai 15. joulukuuta 2015

♦Luukku 15♦



Moikka!
Tänään on jo 15 päivä joulukuuta ja jouluun on enään yhdeksän päivää. Meillä on todistustenjako vasta 22.12. ja minulla on vielä kaksi koetta tekemättä. Monta asiaa on hoidettava, mutta rauhassa hyvä tulee. Nyt pääsette kuitenkin vähän katsomaan millaisia outoja tapoja musta löytyy.


 

1. Kun syön lihapiirakkaa mun on pakko halkaista se ja ottaa veitsellä sieltä sisältä ne lihat pois, koska mun mielestä se "taikina osa" maistuu paremmalta.

2. Kun ratsastan yksin ja tiedostan mulla olevan jonkun virheen saatan ihan ääneen hokea sitä asiaa, jotta muistan keskittyä siihen esim. "kädet alas" tai "ryhti".



3. Välillä kun kirjoitan sanojen välissä saatan pyöräyttää mun kynän tosi hassusti mun kädessä.

4. Kun otan hepalta kavioita nostan kaikki jalat vasemmalla kädellä, sillä niin säästän toisen käden mahdolliselta mudalta ja oikealla kädellä on helpompi putsata kavio.



5. Mulla on itselleni sellainen outo sääntö, että en saa pitää jouluvaloja päällä tai polttaa kynttilöitä jos mun huone on sotkuinen, koska se pilaa sen tunnelman.

Anteeksi, postaus on hieman myöhässä mutta kuitenkin tämän vuorokauden puolella postattu. Outoja tapoja en tähän hätään viittä enempää keksinyt ja kuvatkin on jotain vanhoja we heart it latauksia. Jos huomenna sitten saisi panostettua vähän enemmän.

♥:Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti