Sivut

maanantai 14. joulukuuta 2015

♦Luukku 14♦



No moro!
Mä oon Ressu ja kerrankin kun Jennan vahtiva silmä petti pääsin livahtamaan sen koneelle. Eli tänään on mun vuoro selitellä teille kun oonhan mä sentään tän blogin kingi.

Voisin vaikka kertoa teille mun tän päivän kulusta ku oli vähä erilaista. Kuvia ei kuitenkaan oo ku Jenna oli niin tyhmä ettei tajunnu kuvata mua kui rohkee olin. Oltiin siis jossain paikassa missä oli paljon ihmisiä ja hevosia. Mulle tapahtu siel kaikkee tosi outoo ja uutta.


Aamulla sain siis aamuruuat ihan normaalisti, mutta en pääsytkään ulos heinien jälkeen vaan mut jätettiin sisälle. Helena ja Nea tuli tosi aikasin mua moikkaamaan ja laittoivat mut käytävälle harjattavaksi. Siinä ne harjaili mua vaikka väsytti tosi paljon en ois jaksanu yhtään olla kivasti. Lopulta Jennakin paukkas paikalle ja tuli moikkaamaan mua.


Mulle laitettiin kuljetus suojat jalkaan ja loimi päälle ja vietiin ulos. Heti ovelta näin auton jonka perässä oli se tuttu ja kiva traileri. Pääsin traileriin sisään melkein heti ja siellä oli heinää. Mussuttelin sitten heiniä siellä kopissani ja matkustelin ihan rauhassa. Kerran vaan pelästyin kun jollain autolla oli vilkkuvat valot, jotka tuli sinne sisään ja pelästyin ihan törkeesti ni vahingossa jalat loikkas alta.


Vihdoin auto pysähtyi ja auton ovet aukes. Kuulin tutut äänet ja askeleet jotka käveli mun luokse. Pääsin trailerista ulos ja tunnistin paikan. Oltiin oltu siellä jo pari kertaa aikasemmin. Mentiin suoraan sisälle niin kuin aina ennenkin. Lääkärit tuli sit siihen ja mua pyöriteltiin joka suuntaan, jonka jälkeen mut vietiin ulos ja siel oli joku kivan näkönen tamma. Olihan mun pakko vähän näyttää sille kuin hieno mä oon ja juoksennella hitusen orimaisesti ympyrää Jennan ympärillä.


Ennen kuin kerkesin päästä edes kunnolla taas vauhtiin mut vietiin auton luokse ja laitettiin varusteet päälle ja mentiin sitten maneesiin. Hassu uus jännä maneesi oli tosi outo. Siellä oli kaikkea roipetta ympäri maneesia ja sellasia kivoja alueita seinillä mistä näky sellanen tosi komee musta poni. Jouduin työskentelemää siellä jonkun aikaa, kunnes vihdoin pääsin pois. Sain sen inhottavan satulan pois ja mukavan oman riimun taas päähäni.


Sisällä se lääkäri setä tuli taas mun luo ja rapsutteli mua hetken kunnes se pistiki yhtäkkii mua jollai neulalla. Sattu vähän mut onneks Jenna ja muut oli siin ni ei mua pelottanu yhtää. Hetken äästä mulle kuitenki tuli tosi outo olo. En enää hallinu mun jäseniä ihan kunnolla ja tuntu ku ois ollu tosi rento eikä mikää pelottanu. Sit mut vietii sellaseen hassuun huoneeseen missä oli paljon laitteit ja Helena jäi mun kanssa sinne, kun tytöt joutu menemään pois. Multa otettiin jotku kuvat mun mahasta, ihan ku ne muka mun mahakarvoista otetuilla kuvilla jotain tekis, mut kai ne niist sit jotain näki.


Sit mentii sinne ovelle oottelee niit kuvii vaik aina tytöt kyl näkee musta otetut kuvat heti. Ooteltii sit kummiski ja sit vihdoin se lääkäri tuli ja puhu jotain vähäsestä hiekan määrätä. En mä ihan tajunnu sitä juttua, mut jostain piikeistä ne puhu ja mua alko hirveesti jänskään. Ei ne sitten kuitenkaan laittanu niitä piikkejä ja me lähettiin kotiin.

Kotona sain taas vähän heinää kun matkalla en kuullemma saanut syödä sen piikin takia joka mulle laitettiin. Oisin mä ilman sitä tyhmää piikkiä selvinny ku ruokaki kiellettii sen takii. Ensin mut kuitenki meinattii jättää sisälle, mutta pääsinki sit kuitenki ulos. Oleskelin sit ulkona ja illalla saatii iltaruuat. Tosi erilainen päivä oli mut kylhän mä nyt tommosista selviin.


Sanokaas nyt tykkäätteks te näist mun kirjottamist postauksista enemmän ni Jenna vois antaa mun kirjottaa useemminki. Se vaan ei luota et mä en muka rikkois sen konetta. Iha ihme tyyppi! Mutta hyvää joulua jos en pääse ennen joulua tänne!

♥: Ressu

2 kommenttia:

  1. AAAAAPUVA mä kuolen nauruun :DDDD Ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt kuitenkaa iha kuolemaa rupee ;) Max. saat pyörtyy :DD

      Poista