Sivut

perjantai 4. joulukuuta 2015

♦Luukku 4♦


Moikka!
Tänään saatte kuulla millainen olisi mun unelmien hevonen.


• Mun unelmien hevosen rodulla ei ole oikeastaan väliä.
• Mun unelmien hevosen värillä ei olisi myöskään väliä, mutta jos se olisi joku muu kuin kimo olisi sukat ja läsi/piirto tosi kivat.
• Mun unelmien hevonen olisi moni taitaja.
• Koulupuolella se olisi todella hieno, vaatisi tekemään töitä, mutta liikkuisi kuitenkin kuuliaisesti.
• Esteillä se liikkuisi omalla moottorilla, mutta pysyisi kuitenkin käsissä vaikka aloittelijalla.
• Maastossa se olisi varma eikä kyttäilisi mitään.
• Säkää tällaisella hevosella saisi olla yli 160 mutta alle 170.
• Kaikki hoitotoimenpiteet esim. kengitys, rokotukset, raspaukset jne. onnistusivat ongelmitta.
• Ehdottomasti tärkein kriteeri olisi, että hevosen ratsastettavuus sopisi yhteen mun ratsastustyylin kanssa.


Näistä voisi päätellä että Ressu ei ole minun unelmien hevonen, ei lähelläkään. No ei se suoraan sanottuna olekaan. Se on tommoinen höpöliini, mutta mistähän sitä ikinä tietää jos joku tuollaisen hevosen toisi mun eteen ja mun pitäisi sillä ratsastaa niin tykkäisin siitä.

Mutta nyt, huomiseen!


♥: Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti